Wat te doen bij vorst en sneeuw?
Tijdens een vorstperiode wordt elke ochtend bekeken of er gespeeld kan worden op de tennis- en padelbanen.
Als er niet gespeeld kan worden dan wordt dat gecommuniceerd in de KNLTB Clubapp.
Dan is het toegangshek tot het park gesloten. We verzoeken mensen die in het bezit zijn van een sleutel het hek dan niet te openen!
Vuistregel tot pakweg -5 graden kan er gespeeld worden, vriest het harder dan gaat ons park dicht.
We gaan er van uit dat onze leden ook niet gaan spelen als het minder dan 5 graden vriest maar als ter plekke blijkt dat een of meer banen toch te glad blijken te zijn.
Bij opdooi mag er nooit gespeeld worden!
Volgens de huidige weersvoorspellingen zou dat aanstaande zaterdag in de loop van de dag of zondag het geval kunnen zijn.
Als er sneeuw ligt op de banen mag er nooit worden gespeeld, maar dat is logisch.

Padelbanen 3 t/m 5 tijdens een avond met vorst, onze sponsoren zijn verheugd

Voorjaarscompetitie tennis en padel
Ondanks dat bijvoorbeeld de padelcompetitie op de vrijdagavond al vol zit is het nog mogelijk je op te geven voor deelname aan de voorjaarscompetitie op de andere dagen.
De inschrijving sluit op 31 december.
Klik hier om je in te schrijven

18 februari 2023: Het vrijwilligers festijn, meer informatie te zijner tijd

Het bestuur wenst iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig en sportief nieuwjaar toe.