Padelgroepjes overdag

Omdat het met name in de avonden bij padel heel druk is, zodat het vaak moeilijk is om een baan te boeken, wil ik proberen om ook wat mensen overdag via een app groepje aan elkaar te koppelen. Er is misschien toch een aantal leden, dat één dag (of een dagdeel) in de week thuiswerkt of vrij is, en dan de mogelijkheid heeft om te padellen. Geef aan mij door op welke dag je overdag beschikbaar bent en ook of je beginner bent of gevorderd, als er voldoende aanmeldingen zijn, dan maak ik een appgroepje aan, zodat je op deze manier maatjes kunt vinden om te spelen.
Je mailtje kan je sturen naar marjovanderwel@gmail.com

Nieuwe Ledenavond 23 januari

Beste allemaal,

Jullie zijn nog niet zo lang lid van Triomf. Om je snel thuis te laten voelen in onze vereniging organiseren we op maandag 23-1 om 20.00 uur een informatie-avond in ons clubhuis.  We informeren jullie dan door middel van een powerpoint presentatie over alle activiteiten binnen onze vereniging. Heb je je nog niet aangemeld, maar wil je toch aanwezig zijn, stuur me even een mail, zodat we kunnen inschatten hoeveel mensen we kunnen verwachten.

Marjo van der Wel,
marjovanderwel@gmail.com

Het Snertoernooi 11 februari 2023

Er is al flink ingeschreven door de leden maar er is nog ruimte voor meer deelnemers.

Op zaterdag 11-2-2023 wordt van 13.00-17.00 uur het snerttoernooi weer georganiseerd. Voor het bedrag van € 5,00 ben je verzekerd van een gezellige middag, waarop je kan inschrijven voor tennis of padel, en je in een sportieve sfeer je krachten kan meten met andere Triomfleden. Ook voor nieuwe leden een leuke manier om andere Triomfleden te leren kennen. Na afloop is er voor iedereen een kop erwtensoep en/of een glaasje gluhwein. Inschrijven kan per koppel of ook alleen (dan zoeken wij een maatje voor je)  voor óf tennis, óf padel bij marjovanderwel@gmail.com.
Zet er bij inschrijving duidelijk bij of het voor tennis of padel is, en of je beginner of gevorderd bent.

Margriet en Marjo.

Het eerste Triomf Midwinter Jeugdtoernooi

Op 12 februari van 11.00 uur tot 13.00 uur wordt het eerste Triomf Midwinter jeugdtoernooi georganiseerd voor Rood, Oranje, Groen en Geel 11 tot en met 14 jaar. Inschrijven kan via jeugdbestuur@ltctriomf.nl
We hopen op veel inschrijvingen zodat dit toernooi kan uitgroeien tot een jaarlijkse traditie.

Rika

Kalender tot en met maart 2023
23 januari 2023        Nieuwe Ledenavond (tennis & padel)
11 februari 2023       Het Snerttoernooi
12 februari 2023       Het eerste Triomf Midwinter Jeugdtoernooi
18 februari 2023       Vrijwilligersavond
20 februari 2023      Algemene Ledenvergadering (ALV)
26 maart 2023         Openingstoernooi (tennis & padel)

De jaarkalender wordt gedurende het jaar steeds bijgewerkt en deze is onder meer te raadplegen op de clubapp door te toetsen op het icoontje club en daarna op de agenda te klikken. Ook op onze website ltctriomf.nl is de agenda te raadplegen.