Leuk dat je interesse hebt om lid te worden van onze KNLTB tennis- en padelvereniging. Wij hebben een actieve vereniging voor jong en oud van zo’n 1400 leden met 9 tennisbanen en 5 padelbanen die het hele jaar bespeelbaar zijn.

Naast de KNLTB competities organiseren wij een veelheid aan activiteiten voor verschillende doelgroepen van prestatief tot recreant. Sportief plezier op en naast de baan staat bij ons voorop. Daarnaast willen wij ook een duurzame vereniging zijn.

Momenteel is er voor alle nieuwe Padel Seniorleden én Padel Studenten een wachtlijst. Juniorleden kunnen wel geplaatst worden. Wil je wel in de toekomst lid worden van Triomf, vul dan toch het formulier op de site in, je wordt dan op volgorde van binnenkomst op de wachtlijst geplaatst. Aan het eind van het jaar wordt dan gekeken, hoeveel nieuwe leden er aangenomen kunnen worden. Voor tennisseniorleden en tennisstudenten zijn er in beperkte mate wel mogelijkheden, evenals voor dagleden.

Heb je interesse? schrijf je dan in door hier te klikken. Al je vragen en verzoeken kan je kwijt bij Marjo van der Wel onze ledenadministratrice (ledenadministratie@ltctriomf.nl). Bellen mag ook natuurlijk (06-53417578).

Ik hoop je toch over een poosje te mogen begroeten,
Joost Oudshoorn
Voorzitter LTC Triomf

LIDMAATSCHAPPEN

Voor het verenigingsjaar 2024 gelden onderstaande lidmaatschappen en contributietarieven voor nieuwe leden. Hiervoor kan gebruik worden gemaakt van de tennisbanen en/of de padelbanen, alle lidmaatschappen zijn inclusief KNLTB lidmaatschap:

Senior Compleet (18 jaar en ouder), € 224,- per jaar, speelrecht dagelijks (momenteel wachtlijst)

Senior Tennislidmaatschap € 191,- per jaar, onbeperkt tennis;  padel niet op werkdagen na 17.00 uur.

Senior Padellidmaatschap € 191,- per jaar, onbeperkt padel; tennis niet op werkdagen na 17.00 uur. (momenteel wachtlijst)

Studentenlidmaatschap Compleet* senior (18 t/m 24 jaar) € 150,- per jaar, speelrecht dagelijks. (momenteel wachtlijst)

Studentlidmaatschap Tennis € 125,- per jaar, onbeperkt tennis;  padel niet op werkdagen na 17.00 uur.

Studentlidmaatschap Padel € 125,- per jaar, onbeperkt padel; tennis niet op werkdagen na 17.00 uur. (momenteel wachtlijst)

Daglid € 145,- per jaar, speelrecht tennis en padel tot 17.00 uur op werkdagen, in de weekends en op feestdagen hele dag.

Junior (6 t/m 17 jaar) € 99,- per jaar, speelrecht dagelijks, nieuwe junioren krijgen het eerste jaar een korting van € 39,-

Donateurs** € 44,- per jaar, geen speelrecht

Leeftijden op peildatum 1 januari van het betreffende jaar.
Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december
Bij instroom gedurende het verenigingsjaar betaal je alleen voor de resterende periode van het verenigingsjaar conform onderstaande staffel:

• 100% bij lid worden in januari, februari, maart
  • 75% bij lid worden in april, mei, juni
  • 50% bij lid worden in juli, augustus, september
  • 25% bij lid worden in oktober, november, december

Inschrijfgeld voor nieuwe leden bedraagt voor senioren, studenten en dagleden € 25,- en voor junioren en aspirant junioren € 12,-.

*Studentenlidmaatschap
Studenten komen in aanmerking voor een korting op het Senioren Lidmaatschap. Voorwaarde is vertoon van een geldige collegekaart in combinatie met een bewijs van inschrijving voor een MBO, HBO of WO studie op de datum van inschrijving bij LTC Triomf én dat de leeftijd op 1 januari van het betreffende verenigingsjaar maximaal 24 jaar is. Voorts dient ieder jaar voor aanvang van het nieuwe verenigingsjaar opnieuw aangetoond te worden dat het lid in aanmerking komt voor de studentenkorting.

**Donateur
Een ieder die de tennisclub een warm hart toedraagt kan zich als donateur aanmelden bij het bestuur. Donateurs zullen zo goed mogelijk geïnformeerd worden over het reilen en zeilen binnen de vereniging en zijn welkom op de jaarlijkse ledenvergadering.