Tennislessen

Het hele jaar door worden er op onze tennisvereniging tennislessen gegeven, deze worden verzorgd door “Sports Team Tennis“. Alle lessen duren 50 minuten en de zomercursus zal uit 18 lessen bestaan. Er zijn op dit park ook in de winter veel mogelijkheden met betrekking tot tennistraining. Hieronder staan deze opties voor u beschreven. Indien u tennislessen wilt gaan volgen, is het wel verplicht om lid te zijn van tennisvereniging LTC Triomf.

Jeugd

• Tenniskids: Op ons park geven wij tenniskids lessen aan alle 3 nivo’s, Rood, Oranje en Groen. Tenniskids is een speciaal trainingsprogramma van de KNLTB speciaal voor kids tm 12 jaar. Daaraan gekoppeld is het mogelijk om voor de vereniging competitie te spelen in nivo Rood, Oranje of Groen. Tijdens de trainingen is er speciaal materiaal aanwezig zoals speciale tennisballen. Spelenderwijs zullen kinderen tijdens de tenniskids lessen aan hun tennisvaardigheden werken. Wij geven Tenniskids in alle groepen. Dus priveles, aan 4 personen of in een groepje van 6 personen. Alle jeugdtrainingen waarvoor u kunt inschrijven zijn voor kids van 12 jaar en jonger automatisch een tenniskids training. U hoeft dit dus niet apart aan te geven.
  • Jeugdtraining 4 personen: Deze lessen worden gedurende de hele zomerperiode gegeven. Daarbij word er intensief aan techniek, tactiek en coordinatie gewerkt. Met zowel aandacht voor de groepsontwikkeling als op individueel niveau.
  • Jeugdtraining 6 personen: Er zal les worden gegeven op 2 tennisbanen met een technisch en tacktisch goed verzorgd programma. Gedisciplineerd zal er gewerkt worden aan de technische en tactische vaardigheden en aan de ontwikkeling van een eigen speelstijl.

Senioren
Seniorentraining 4 personen: Tijdens deze trainingen zullen alle slagen aan bod komen. Met aanwijzingen van onze vakkundige trainers zullen wij uw totale tennisspel een niveau omhoog brengen. Omdat u met slechts 4 personen traint is er ook veel ruimte voor persoonlijke aanwijzingen welke uw speelpeil ten goede komen. Intensief, leerzaam en leuk!

Privé lessen
Prive lessen: Voor zowel jeugd als senioren bieden wij de mogelijkheid om prive les te volgen. Dit kan het hele seizoen en eventueel ook op afspraak een aantal keer indien mogelijk. Privelessen kunt u met 1 of 2 personen volgen. Verder is er de mogelijkheid om een half lesuur of een heel lesuur (50 min) af te spreken. Uiteraard is dit de ideale manier om je speelpeil te verhogen. Met veel individuele aanwijzingen zal uw tennisspel snel verbeteren.

Selectietraining

Tijdens de zomer en winterperiode verzorgt Sports Team Tennis de selectietrainingen. LTC Triomf bepaalt met de tennisschool welke spelers hiervoor in aanmerking komen. Deze spelers worden of zijn benaderd voor inschrijving.

Tennisschool

Telefoon: 06 – 14 35 77 28
arthurhamers@sportsteamtennis.nl
sportsteamtennis.nl

Trainers

Klik op bovenstaande afbeelding voor een overzicht van de trainers van de tennisschool

Inschrijven tennisles

Klik op bovenstaande afbeelding om in te schrijven voor de tennislessen van de tennisschool.