Triomf beschikt over 9 Pro Vision tennisbanen en 5 kunstgras Padel banen.
 Senioren en studenten en junioren kunnen elke dag gebruik maken van de banen; van zonsopgang tot 23.00 uur.
 Dagleden 1 en 2 kunnen elke dag gebruik maken van de banen; uitgezonderd maandag t/m vrijdag na 17.00 uur.

BAANREGLEMENT

• De banen zijn dagelijks geopend van zonsopgang tot 23.00 uur.
  • De baanverlichting moet (behoudens evenementen) om 23.00 uur uitgeschakeld zijn.
  • Het bestuur reserveert via het afschrijfsysteem banen voor competities, toernooien en evenementen.
  • Voor behoud van de kwaliteit van de toplaag dienen de tennisbanen na ELK spel geveegd te worden volgens de richtlijnen die bij de baan zijn aangebracht.
  • Banen mogen niet bespeeld worden tijdens opdooi (=situatie dat banen vanuit de vorst weer ontdooien). Banen mogen niet kunstmatig gedroogd worden.
  • Loop niet over elkaars banen. Indien er een bal van u op de andere baan is terecht gekomen, roep dan “bal over”.
  • Tenniskleding en -schoeisel zijn verplicht op de banen.
  • Glaswerk op de banen is uit veiligheidsoverwegingen verboden.
  • Onbehoorlijk of agressief gedrag op de baan wordt niet geduld en zal met disciplinaire maatregelen gestraft worden.
  • Banen netjes achterlaten! Lege flesjes en oude ballen meenemen en in de daarvoor bestemde bakken deponeren.

AFSCHRIJFREGLEMENT

• Voor elk spel dient een baan gereserveerd te worden via het digitale afschrijfsysteem in de clubapp.
  • Het afschrijfsysteem controleert uw rechten en mogelijkheden om te spelen.
  • Er kan een baan afgeschreven worden door 2, 3 of 4 spelers.
  • Alleen spelers die ook daadwerkelijk spelen mogen afhangen; het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat een naam “geleend” wordt van iemand die niet speelt.
  • Er wordt voor 1 uur afgeschreven, ongeacht met hoeveel spelers je speelt. In het weekend en in de avonduren kan je de padelbaan alleen met 4 spelers afschrijven. Overdag tot 17.30 uur door de week ook met 2 spelers voor trainingsdoeleinden. Er moet minimaal 1 uur zitten tussen 2 boekingen.
  • Bij onbespeelbaarheid van de lesbanen mogen de trainers/trainsters uitwijken naar de banen voor de recreatiespelers. Als deze banen ook onbespeelbaar zijn mogen de trainers/trainsters uitwijken naar gereserveerde banen voor periodieke recreatieve evenementen.
  • Bij onbespeelbaarheid van gereserveerde banen voor periodieke recreatieve evenementen mogen de deelnemers daaraan uitwijken naar de banen voor de recreatiespelers.

INTRODUCTIE

De kosten voor introductie bedragen:

• Overdag en in het weekend:
    • € 5,– per dagdeel (‘s morgens of ‘s middags)
    • € 1,– per dagdeel voor jeugdleden
  • Avonduren door de week:
    • € 7,50

Aan introductie van niet-leden zijn de volgende voorwaarden verbonden:

• Elk lid kan per jaar maximaal 5 maal iemand introduceren en wel per lid 1 introducé.
  • Als de introducé op het park aanwezig is, dient ook degene die introduceert aanwezig te zijn.
  • Als er op het moment dat er gespeeld zal worden geen bardienst aanwezig is, dan wordt zoveel sportiviteit verwacht dat het lid de introductie vooraf of achteraf afrekent aan de bar.