Tenniskids

Tenniskids is hét KNLTB tennisprogramma voor kinderen t/m 12 jaar. Met speciale ballen, rackets, banen en oefeningen leert zelfs de jongste jeugd de sport razendsnel te spelen. Kinderen worden direct in een team met leeftijdsgenootjes geplaatst. Zo maken ze snel nieuwe vriendjes en werken ze samen naar duidelijke doelen toe. Dat is niet alleen goed voor de fysieke, maar ook voor de sociale vaardigheden. Plezier en samenspel; daar draait het om bij Tenniskids.

Naast de uitdagende trainingen is er ook een gevarieerd wedstrijdaanbod “De Kia Tenniskids competitie” waaraan kinderen het hele jaar door als team kunnen deelnemen.

Kia Tenniskids competitie
De Kia Tenniskids competitie bestaat uit de Rode, Oranje en Groene competitie. In totaal doen zo’n 20.000 kinderen mee aan de leukste competitie van het jaar!

Deze competitie wordt georganiseerd in het voor- en najaar. In de Groene competitie bestaat er zelfs een winter outdoor competitie. Hierdoor komen de kinderen bijna het hele jaar door in aanraking met tennis. En als er geen competitie is, kunnen ze deelnemen aan toernooitjes. Wil jouw kind meedoen aan de Kia Tenniskids competitie en zo nóg meer plezier in tennissen krijgen? Vraag dan bij jouw vereniging naar de mogelijkheden.

Wedstrijdprogramma, stand en uitslagen
Op MijnKNLTB kun je bekijken wanneer en waar je moet spelen in de Kia Tenniskids Najaarscompetitie. Ook vind je daar alle uitslagen en standen in jouw poule.

Rode en Oranje competitie
De Rode en Oranje competitie bestaat uit dertien speelmomenten, verdeeld over meerdere maanden in het jaar.

Groene competitie
De Groene competitie bevat 7 speeldagen in het voorjaar en 7 speeldagen in het najaar. Tot slot is er in het zuiden van het land de mogelijkheid om mee te doen aan de winter outdoor competitie, deze telt eveneens 7 speeldagen.

Klik hier voor de juiste speeldata

Rika van Swieten
Telefoon: 010 - 413 79 85