Op onze website willen we onderstaande sponsors heel graag bedanken voor het sponsoren van onze vereniging. Met hun sponsoring helpen zij onze vereniging enorm. Klik op onderstaande logo’s om de producten en diensten van onze sponsors te bekijken.

studio - IK fotografie

Neem contact op voor informatie en/of een offerte. Stuur een mail met uw vraag naar: ingrid@studio-ik.nl of bel: 06 – 4128 7744. De studio is gevestigd aan de Dorsvloerweg 465, 2661 MN Bergschenhoek (achter Het Posthuys) ​

Van Bruggen Adviesgroep

Bij ons draait alles om jou. Daarom kun je altijd snel bij je persoonlijke Van Bruggen Adviseur terecht. Deze heeft alle tijd voor jou. zodat jij na een afspraak optimaal geïnformeerd en geadviseerd bent.

Wijnhuis Wooning

Wijnhuis Wooning vind het leuk de beste wijnen te vinden voor de laagste prijzen. Wat die zoektocht oplevert, vind je terug in deze webwinkel.

Wim Hofman Auto's

De sponsor van 1 van onze Padelbanen. Wim Hofman Auto’s is hét adres voor uw auto, onderhoud en leasing.

Kruize Montage

Kruize Montage is compleet en vakkundig voor uw keuken & apparatuur, badkamers & toiletten en interieurbetimmering.

Jumbo Christiaan Veltrop

Je bent van harte welkom bij Jumbo. Elke dag gaan we voor 100% tevredenheid: de beste service, het grootste assortiment én de laagste prijs. Ervaar zelf de voordelen van Jumbo.

Veldwerk Uitzendbureau

De hoofdsponsor van onze Teriomf Open! Veldwerk Uitzendbureau is al meer dan tien jaar actief in de regio Zuid-Holland.

Joost Oudshoorn
Telefoon: 06 – 295 27 973

Triomf logo bedrukking

Via onderstaande link kan een zip bestand gedownload worden met diverse bestandsformaten van het Triomf logo die gebruikt kunnen worden voor bedrukking op textiel e.d. Deze bestanden kunnen direct aan de drukker aangeleverd worden.

KLIK hier voor download van .ZIP bestand