De Interne Competities 2024

Begin april starten de Interne competities weer. Dit jaar met een iets andere opzet. Op de dinsdagavond wordt er getennist en op de woensdagavond gepadeld. Hieronder volgt de aankondiging van de interne voor de tennis en padel waarin opgenomen de mogelijkheid om je in te schrijven.

Voor zowel de interne tenniscompetitie als de interne padelcompetitie geldt dat bij de inschrijving nieuwe leden en leden die geen KNLTB competitie spelen voorrang krijgen.

Claudia Dolk
Interne competitie

De Interne Tenniscompetitie

De Interne Tenniscompetitie is inmiddels vol!, er kan niet meer ingeschreven worden.

De Triomf interne tenniscompetitie komt er weer aan. Heb je zin in onderlinge wedstrijdjes en wil je meer Triomfleden leren kennen? Schrijf je dan in voor leuke potjes en elke speelavond een gezellige en goed verzorgde borrel ter afsluiting! Iedereen die zin heeft kan meedoen; het maakt niet uit of je nieuw bent, beginner of gevorderde, want je speelt zo veel mogelijk op je eigen niveau. Een team bestaat uit minimaal 4 personen, 2 dames en 2 heren. Opgeven kan individueel (dan zoeken wij een team voor jou) of als team. Maar vol is vol, dus wacht niet te lang!

Hoe ziet de Triomf interne tenniscompetitie eruit? We spelen vanaf dinsdag 2 april 2024 op 6 avonden: 2, 9, 16, 23 april en 7 mei en 14 mei (slotavond). Elke speelavond is er een landenthema, wat terug te zien is op de borrelplank. Meestal starten we om 19:30u en worden er per team 4 wedstrijden gespeeld van 40 min. (2x dubbel, 2x mixed). De precieze opzet bepalen we nadat de inschrijving gesloten is, want dat hangt af van het aantal deelnemende teams. Bij slecht weer hebben we een alternatief!

Wij hebben er zin in!
De interne tenniscompetitie commissie:
Anita, Judith, Gert, Gretha, Rinus, Manuela, Henny en Claudia

De Interne Padelcompetitie

De Triomf interne Padel komt er weer aan, Heb je zin in onderlinge padelwedstrijdjes?
De interne padelcompetitie start woensdag 3 april. Een mooie manier om (meer) Triomfleden te leren kennen, want elke avond eindigt in een gezellige borrel met bitterbal! Iedereen die zin heeft kan meedoen; het maakt niet uit of je nieuw bent, beginner of gevorderde. Want je speelt zo veel mogelijk op je eigen niveau.

Je kan je alleen opgeven (dan proberen wij een team voor jou te vinden) of als team.
Maar vol is vol, dus geef je snel op! Niet-competitiespelende leden en teams waar de wedstrijdleiding in zitten hebben voorrang, in het geval we te veel inschrijvingen hebben.

Een team bestaat uit minimaal 4 personen, ten minste uit 2 dames en 2 heren. Je team kan uit meer dan 4 personen bestaan, dan hoeft niet iedereen elke speelavond beschikbaar te zijn. Maar: je moet altijd met 2 dames en 2 heren spelen.

Hoe ziet de Triomf interne padel er verder uit?
We spelen op 6 avonden: 3, 10, 17 en 24 april, op 15 mei met op 22 mei de slotavond.
De precieze opzet bepalen we nadat de inschrijving gesloten is, want dat hangt af van het aantal personen dat zich inschrijft.

Maar globaal gezien kan het er als volgt uitzien.
– Starten om 18.30 of 20.30 uur; je start een aantal keren vroeg en een aantal keren laat. Dit verschilt dus per ronde en wordt bepaald door de commissie.
– Per team worden 4 wedstrijden gespeeld van 30 min: 2x een dubbel en 2x een mix

Je geeft jezelf of je team op met het onderstaande inschrijfformulier. Als je je als team opgeeft, kan het zijn dat de wedstrijdleiding 1 of 2 extra spelers aan jouw team toevoegt als dat nodig is om losse inschrijvers een plek te geven. We proberen hierbij zoveel mogelijk rekening te houden met de speelsterkte van het team.

• De kosten bedragen per team (van 4 of meer) € 55,00.
    Hiervoor krijg je per team 2 blikken ballen op de eerste speelavond, een consumptiebon voor de eerste borrelavond (koffie, thee, bier of frisdrank), een hapje en een kans op een prijs.
  • De bijdrage betaal je op de eerste speelavond.
  • Inschrijven kan vanaf nu t/m 10 maart 2024

Wij hebben er zin in! De interne padelcompetitie commissie:
Geert, Ingrid en Paulien

Aanmelding Interne competitie PADEL