Wil je (beter) leren padellen? In samenwerking met Padel-Only bieden wij voor onze leden voor ieder wat wils. Zowel voor de jeugd als volwassenen!

Over Padel-Only Academy
Met een passievol en professioneel trainersteam staan zij klaar om ons te helpen ons padel spel te verbeteren. De trainers van Padel-Only staan voor kwaliteit, plezier en ontwikkeling. Zo trainen zij zelf ook wekelijks bij, om jou van goede lessen te voorzien. Hieronder vind je het lesaanbod en kun je jezelf aanmelden!

Arwin Romeijn is de eigenaar van Padel-Only en tevens de locatiemanager (aanspreekpunt). Je kunt hem bereiken via arwin@padel-only.nl of 0612123876.

Start met padel
Voor volwassenen bieden we op enkele zaterdagen per jaar een 1,5 uur durend starters event. Je ontdekt samen met andere starters en onervaren deelnemers de spelregels en de basis technieken. Klik hier voor meer info en aanmelden.

Voor de jeugd organiseert Padel-Only een 5-weekse maak kennis met padel cursus. Deze starten in april en oktober.
Klik hier voor meer info en aanmelden.

17-weekse cursus
Speciaal om een betere speler te worden heeft Padel-Only een 17-weeks programma ontwikkeld. Deze cursussen starten in april of oktober!

In een groepje ga je elke week aan de slag met een nieuw thema. Als je de cursus voor het eerst volgt, ontdek je alle padel basistechnieken en basistactieken. Doe je de cursus vaker zullen er andere thema’s aan bod kunnen komen, maar vooral ga je de bestaande onderwerpen nog verder ontwikkelen! Klik hier voor meer info en aanmelden

Losse lessen
Wil je een privé les voor 1-4 spelers om je techniek en/of tactiek bij te schaven? Dan is een losse les het meeste geschikt. Naast de cursussen die Padel-Only verzorgt, heeft een trainer geregeld nog ruimte (vaak in daluren) om een losse les te verzorgen. Als een trainer beschikbaar is, dan wordt dat zichtbaar op de website van Padel-Only waar je gemakkelijk jouw les kunt reserveren.
Bekijk de mogelijkheden hier.

Heb je vragen over de padellessen op onze vereniging?
Stuur een bericht naar arwin@padel-only.nl of stuur een WhatsApp bericht op 0612123876

Arwin Romeijn: 06 – 121 238 76
arwin@padel-only.nl