Zondag 13 februari inlooptennis en padel voor jong en oud!

zo13feb13:30zo17:00Zondag 13 februari inlooptennis en padel voor jong en oud!

Activiteit

Nu er weer wat meer mogelijk is, willen we ook de activiteiten bij Triomf weer nieuw leven inblazen! Het belooft a.s. zondag fris, maar zonnig weer te worden, dus het leek ons een mooie gelegenheid om nieuwe, maar ook oude leden de kans te geven om andere Triomfleden te leren kennen.

Dus a.s. zondag kan iedereen, die dat wil, vanaf half 2 vrij binnenlopen om met elkaar op de tennis- of padelbaan een balletje te slaan. Of je nu beginner of meer gevorderd bent, maakt niet uit, we proberen leuke koppels te formeren, met als belangrijkste motto: iedereen is welkom en gezelligheid troef!

Ook  de groene en gele jeugd is welkom, mooie gelegenheid om alvast te oefenen voor de competitie! Rika en ik zijn present om alles in goede banen te leiden.

We rekenen op een goede opkomst! Tot zondag!

Rika en Marjo

(Zondag) 13:30 - 17:00(GMT+01:00)