Speelmogelijkheden

Triomf beschikt over 2 padel…

Baanreglement

• De banen zijn dagelijks geopend van zonsopgang tot 23.00 uur.
  • Tennisbaanverlichting moet (behoudens evenementen) om 23.00 uur uitgeschakeld zijn.
  • Het bestuur reserveert via het afschrijfsysteem banen voor competities, toernooien en evenementen.
  • Voor behoud van de kwaliteit van de toplaag dient een baan na ELK spel geveegd te worden volgens de richtlijnen die bij de baan zijn aangebracht.
  • Banen mogen niet bespeeld worden tijdens opdooi. Banen mogen niet kunstmatig gedroogd worden.
  • Loop niet over elkaars banen. Indien er een bal van u op de andere baan is terecht gekomen, roep dan “bal over”.
  • Tenniskleding en -schoeisel zijn verplicht op de banen.
  • Glaswerk op de banen is uit veiligheidsoverwegingen verboden.
  • Onbehoorlijk of agressief gedrag op de baan wordt niet geduld en zal met disciplinaire maatregelen gestraft worden.

Afschrijfreglement

• Voor elk spel dient een baan gereserveerd te worden op het afschrijfsysteem in het clubhuis.
  • Het afschrijfsysteem controleert uw rechten en mogelijkheden om te spelen.
  • Er kan een baan afgeschreven worden door 2, 3 of 4 spelers.
  • Twee en drie leden kunnen voor 30 minuten afschrijven; vier leden voor 45 minuten.
  • Bij onbespeelbaarheid van de lesbanen mogen de trainsters uitwijken naar de banen voor de recreatiespelers. Als deze banen ook onbespeelbaar zijn mogen de trainsters uitwijken naar gereserveerde banen voor periodieke recreatieve evenementen.
  • Bij onbespeelbaarheid van gereserveerde banen voor periodieke recreatieve evenementen mogen de deelnemers daaraan uitwijken naar de banen voor de recreatiespelers.

Introductie

De kosten voor introductie bedragen:

• Overdag en in het weekend:
    • € 5,– per dagdeel (s’morgens of s’middags)
    • € 1,– per dagdeel voor jeugdleden
  • Avonduren door de week:
    • € 7,50

Aan introductie van niet-leden zijn de volgende voorwaarden verbonden:

• Elk lid kan per jaar maximaal 5 maal iemand introduceren en wel per lid 1 introducé.
  • Introductie dient in het Introductieboek achter de bar ingeschreven te worden. De introducé krijgt tijdelijk tegen borg een pasje om af te kunnen schrijven.
  • Bij introductie voor een dagdeel dient de introducé gedurende die periode op het park aanwezig te zijn.
  • Bij introductie voor een hele dag mag de introducé op die dag het park verlaten.
  • Als de introducé op het park aanwezig is, dient ook degene die introduceert aanwezig te zijn.
  • Als er op het moment dat er gespeeld zal worden geen bardienst aanwezig is, dan wordt zoveel sportiviteit verwacht dat het lid de introductie vooraf of achteraf afrekent aan de bar.

Baanindeling