The Battle

zo12nov13:00zo21:00The Battle

Activiteit

Ook dit jaar organiseren LTV Bleiswijk en LTC Triomf weer een toernooi waarbij de verenigingen de strijd met elkaar aan gaan. Tijdens ‘The Battle’ op zondag 12 november nemen leden van beide verenigingen het tegen elkaar op om met de winst naar huis te gaan.

Er worden wedstrijden gespeeld op beide clubs, zowel dubbel als mix. Je kunt als koppel inschrijven of als single, dan word je door ons gekoppeld aan iemand van dezelfde ranking. Deelname aan het toernooi is €12,50 per persoon, inclusief een hapje, drankje, diner én vier leuke wedstrijden.

Programma
We beginnen om 13.00 uur met een hapje en een drankje. Nadat je vier wedstrijden op beide verenigingen hebt gespeeld, sluiten we de dag gezamenlijk af met een diner bij Triomf.

Aanmelden
Alle leden van LTV Bleiswijk en LTC Triomf boven de 15 jaar mogen meedoen met The Battle.

Klik hier voor aanmelden!

(Zondag) 13:00 - 21:00(GMT+01:00)