Contributie 2024
Beste leden,

In maart hebben we jullie gevraagd door te geven of jullie van lidmaatschapsvorm wilden wisselen en dat is in groten getale gedaan. Marjo heeft inmiddels alles verwerkt, wat de nodige inspanning heeft gekost. Grote dank daarvoor! Alles is nu ook in ons nieuwe administratieprogramma verwerkt en deze en volgende week zullen de contributiefacturen verzonden worden (inclusief eventuele barafkoop en selectietraining, voor wie dat van toepassing is). Kort daarna zullen we de incasso batches naar de bank sturen. Bij deze dan ook het vriendelijke verzoek om te zorgen voor voldoende saldo op jullie bankrekening.

Vriendelijke groet,
Chris van der Tuin
Penningmeester LTC Triomf

Save the date Triomf Open 2024
Van 31 augustus tot en met 8 september wordt het Triomf Open georganiseerd. Zet deze datum dus alvast in je agenda! De toernooicommissie is inmiddels van start gegaan en werkt hard om er weer een topweek van te maken. De inschrijving zal binnenkort worden geopend, meer informatie volgt. Voor nu: Save the date, want het belooft weer een fantastische week te worden!

Zonovergoten tennisclinic van Martin Verkerk
Ieder jaar kunnen deelnemers en bezoekers op de finaledag van het Triomf Open meedoen aan een loterij voor het goede doel. Afgelopen jaar was dat Stichting Jarige Job, waarvoor we een recordbedrag ophaalden! Eén van de prijzen was een clinic verzorgd door niemand minder dan Martin Verkerk, Roland Garros finalist in 2003. De gelukkige winnares, Pauline Kooij, trommelde een ploeg zeer enthousiaste dames op en op 9 maart was het dan zo ver. Op een zonovergoten tennispark toonden de dames Verkerk wat zij al konden en liet hij zien hoe zij hun tennisspel verder konden verbeteren. Na anderhalf uur plezier en wijze lessen was er natuurlijk ook nog even een fotomoment, waarna het tijd was voor een welverdiende borrel. Al met al een zeer geslaagde middag met alleen maar blije gezichten, niet in de laatste plaats het gezicht van Martin zelf.

Bardienst
Er zijn nog steeds leden die zich moeten inschrijven voor hun twee bardiensten dit jaar. Inschrijven of afkopen is mogelijk door op deze link te klikken Hier vind je informatie over de bardiensten en (onder punt 5 in de rechterkolom) hoe je met jeugd in contact kan komen die tegen betaling je bardienst kunnen overnemen, mocht je onverhoopt toch verhinderd zijn. Deze bardienstinvallers zijn minimaal 16 jaar oud.

Speeltuin 2.0
Goed nieuws voor de jonge bezoekers van ons park: de speeltuin is flink opgeknapt en kan inmiddels weer gebruikt worden! Er ligt een verse laag boomschors voor een zachte landing van de glijbaan en er kan geklommen worden op de stoere klimmuur.

Tennissers gezocht
Iedere maandag- en dinsdagochtend wordt er door een aantal heren (de meeste ouder dan 50 jaar) samen getennist. Zin om mee te doen? Er is nog plek voor nieuwe enthousiastelingen. Eventuele gegadigden kunnen zich melden bij Aad van Dop door hier te klikken.

55+ Toernooi Tennis & Padel
Aan alle leden van 55 jaar en ouder.
Op donderdagmiddag 30 mei a.s. van 13.00 tot ca. 18.00 uur organiseert de 55+ Commissie een gezellig Tennis & Padeltoernooi. Er kan worden ingeschreven voor tennis óf padel. Voor tennis kan je inschrijven bij Leo Vermeer via leovermeer@hotmail.com en voor padel bij Fred Valkenburg via valkenburgf@gmail.com Vergeet niet je sterkte door te geven. Na afloop van het toernooi worden de deelnemers voorzien van heerlijke hapjes* (* drankjes zijn voor eigen rekening) en live Jazz muziek.

Mocht je geen partner hebben, dan zullen wij ons best doen deze te vinden, maar garanderen dat het lukt kunnen we helaas niet. Uiteraard hopen we op een goede opkomst en mooi weer!

Met vriendelijke groet,
De 55+ Commissie

PS: Indien je een gediplomeerd BHV’er bent, dat dan ook graag doorgeven.

Toernooi in de regio
Wil je ook wel eens aan een toernooi in de regio meedoen? Hierbij een leuke suggestie. Van 8 t/m 16 juni kan je je krachten meten op het Moordrecht Open. Plaatsing gebeurt op basis van actuele rating. De inschrijving sluit op 25 mei.

Kalender 2024
1 april t/m 14 juni