Voor de TRIOMF padel leden die geen winter knltb-competitie spelen, organiseren we elke zondag middag tussen plusminus 13 uur en 16 uur wedstrijden van 2× 45 minuten achter elkaar met een paar minuten pauze voor de wissel.
We proberen beginnende en licht gevorderden padellers bij elkaar te plaatsen, dat geldt uiteraard ook voor de meer gevorderde padellers.

Periode en Indeling

We starten op  5 november met de beginnende en licht gevorderden padellers, de volgende ronde zal op 19 november plaatsvinden, vervolgens zal gespeeld gaan worden op 3 december en 17 december.
Na een korte stop vanwege de feestdagen beginnen we in 2024 weer de op 14 januari. Er wordt door beginnende en licht gevorderden padellers om de twee weken gespeeld tot half maart 2024 .

De sterkere poule (sterkte 5-6-7)  begint op 12 november, hun volgende speeldata zijn 26 november en 10 december. Na een korte stop vanwege de feestdagen begint de sterkere poule weer op 7 januari, daarna volgen om de twee weken weer speelrondes tot medio half maart.

Inschrijven

Graag als Captain een team van minimaal 4 padellers opgeven, lukt dit moeilijk, dan kun je, je ook als dubbel of alleen opgeven , de organisatie probeert met deze inschrijvers ook tot teams van minimaal 4 padellers te komen.

We vernemen ook graag de namen en de echte speelsterkte (kan afwijken van wat op je pasje staat) van jouw mede padellers.

Inschrijvingen, namen en sterkten appen naar Fred Valkenburg, 0642120687

Procedure

Twee weken voor de start maak ik (Fred) een Captains groeps app aan waar de indeling, de aanvangstijd en de verdere mededelingen terugtevinden zijn. In deze app zal ook het captains overleg met de organisatie plaatsvinden.

Zijn er meer inschrijvingen dan de vorige winter(dat zou leuk zijn) dan wordt het voor sommige teams al om 12.30 uur starten, waardoor sommige teams pas om 17.00 uur hun wedstrijd zullen beeindigen.

Namens bestuur,alvast fijn dat je mee doet met deze wedstrijden, die in ontspannen sfeer gespeeld gaan worden. Met na de wedstrijd een drankje met je tegenstander, als daar tijd voor is, wordt je padelmiddag afgesloten.

MvG

Namens de organisatie