De clubavonden starten weer met ingang van dinsdag 1 Maart om 19:30 uur.

We spelen weer 5 rondes van ½ uur (startend 19:30, 20:00, 20:30, 21:00 en 21:30 uur). Voor de clubavond zijn de banen 1, 2, 3, 4 en 5 gereserveerd. Uiteraard is iedereen welkom om  naar keuze 1 of meerdere rondes mee te spelen (afhankelijk ook van de eventuele animo). Met name voor nieuwe(re) leden is dit een ideale manier om andere clubgenoten te leren kennen. Ook zijn de traditionele bitterballen na afloop (om 22:00 uur) weer toegestaan.

Om de indeling voor de (eerste of) volgende ronde te kunnen maken moet uiterlijk 5 minuten voor start van de (volgende) ronde je KNLTB-pasje beschikbaar zijn bij de clubavond-commissieleden van die avond, gezeten aan de hoge tafel in de kantine. Op deze tafel worden de pasjes ingedeeld naar de beschikbare banen. Dus daar kun je om 19:30, 20:00 uur etc. zien op welke baan je speelt en met wie. Laat je je pasje liggen, dan word je automatisch weer ingedeeld voor de volgende ronde. Wil je dat niet, neem dan je pasje mee nadat je de indeling hebt gezien. Na afloop van elke ronde wordt een bel geluid, ga dan gauw naar je nieuwe indeling kijken en je kunt weer verder (of stoppen).
Als er te veel deelnemers zijn voor het aantal banen dat we beschikbaar hebben, dan zullen enkele spelers een ronde moeten wachten. Er wordt op gelet dat mensen die een ronde uitgeloot waren de ronde daarna wel ingedeeld worden, als ze dat willen.
Omdat niet op voorhand bekend is hoeveel deelnemers er per ronde komen en wie dat zijn, kunnen we niet de hele indeling in één keer maken. Per ronde moet er dus even gekeken worden naar de nieuwe indeling.

We zien graag de enthousiastelingen weer terug op de dinsdagavonden.

De clubavond commissie