Maandag 26 februari 2024 is tijdens de ALV het voorstel om de lidmaatschappen aan te passen aangenomen.

Dat houdt in dat bestaande seniorleden nu de keuze hebben uit 3 soorten lidmaatschappen:

1. Senior compleet (€ 224,00) dit is het huidige senior lidmaatschap dus je mag altijd spelen;
  2. Senior tennis (€ 191,00) je mag altijd tennissen, maar geen padelbaan reserveren tijdens prime time uren (ma t/m vrijdag tussen 17.00 en 23.00 uur);
  3. Senior padel (€ 191,00) je mag altijd padellen, maar geen tennisbaan reserveren tijdens prime time uren (ma t/m vrijdag tussen 17.00 en 23.00 uur);

Studenten kunnen kiezen uit student compleet lidmaatschap (€ 150,00), student tennis lidmaatschap (€ 125,00) of een student padel lidmaatschap (€ 125,00) onder dezelfde voorwaarden als de gelijknamige seniorlidmaatschappen.

Alle bovenstaande lidmaatschapsvormen kunnen lessen afnemen op alle uren en meedoen met de verschillende competities en toernooien.

Voor dagleden (€ 145,00) verandert er niets; alleen kunnen dagleden, die dat wensen, nu waarschijnlijk ook in aanmerking komen voor een senior tennislidmaatschap (€ 191,00). Dat hangt ervan af, hoeveel seniorleden er kiezen voor een tennis- of compleet lidmaatschap.  Dit gaat dan in per 1-4-2024.  Een senior padellidmaatschap of senior compleet lidmaatschap is vanwege de wachtlijst nog niet mogelijk.

Alle leden vanaf 18 jaar t/m 67 jaar, uitgezonderd dagleden, houden hun bardienstverplichting van 2x 4 uur per jaar. Je kunt de bardienst afkopen voor € 60,00 per jaar.

Junioren gaan per jaar € 99,00 betalen, en aspirant juniorleden € 60,00. Voor hen verandert er niets.

Omdat het best een hele klus is, om dat allemaal administratief goed te verwerken, verzoeken we jullie om vóór 25 maart door te geven of je je lidmaatschap wilt aanpassen. Dit kan via een formulier op de website, waar je het juiste lidmaatschap kunt aanvinken.
Horen we niets, dan blijven de huidige seniorleden senior compleet en de huidige studenten student compleet.

De contributie voor 2024 wordt half april geïncasseerd.

Dus alleen! als je wilt wijzigen, vul dan onderstaand formulier in en klik op wijziging verzenden.

Namens het bestuur,
Marjo van der Wel, ledenadministratie.

Wijziging lidmaatschap

Ik wil mijn senior compleet lidmaatschap (€ 224,00) wijzigen in:
    senior tennislidmaatschap (€ 191,00)senior padellidmaatschap (€ 191,00)

Ik wil mijn student compleet lidmaatschap (€ 150,00) wijzigen in:
    student tennislidmaatschap (€ 125,00)student padellidmaatschap (€ 125,00)

Ik wil mijn daglidmaatschap wijzigen in:
    senior tennislidmaatschap (€ 191,00), mits er voldoende ruimte is.