Onze nieuwe barcoördinator stelt zich voor

Beste Triomf leden,
Graag stel ik mij voor: mijn naam is Robert Miog. Ik ben 38 en woon in Berkel & Rodenrijs met mijn vrouw en 2 kids. Vorig jaar ben ik lid geworden van LTC Triomf en sindsdien kan je mij wekelijks vinden, in het weekend, op de padelbaan. Beroepsmatig werk ik als Six Sigma Black Belt in de energiesector. Dit houdt in dat ik mij bezighoud met het analyseren en verbeteren van bedrijfsprocessen. Daarnaast heb ik hotelmanagement gedaan en breng ik 10 jaar horecaervaring mee. Het verbeteren van processen binnen organisaties is mijn passie. Daarom ben ik enthousiast om deel uit te maken van het Triomf bestuur als bar coördinator, waarbij ik me zal richten op het continu aantrekkelijker maken van ons clubhuis door met een aanbod te komen dat voldoet aan de wens van de leden. Tot gauw op de club!
Met vriendelijke groet, Robert Miog

Douches
De renovatie van de douches in de herenkleedkamer is inmiddels voltooid. Dat betekent dat de heren er weer gebruik van kunnen maken. De dameskleedkamer wordt binnenkort onder handen genomen. Ook daar zullen nieuwe douches worden geplaatst.

Opgeven voorjaarscompetitie senioren
De inschrijving voor de tenniscompetitie eindigt a.s. woensdag 18 januari. Bij de senioren hebben er 9 DD en HD teams op de ene vrijdag ingeschreven, en 9 mixed dubbels op de andere vrijdag. Er is 1 DD team op de dinsdag. Op zaterdag doen er 12 teams mee. Rika is nog bezig met de opgave van de jeugdteams. Voor padel zitten we op vrijdag vol met 10 teams, op zaterdag hebben we nu 8 teams en op zondag 13 teams. De inschrijving hiervoor sluit op 31-1-2024.

Wil je inschrijven met een team of als individu, stuur dan een e-mail naar marjovanderwel@gmail.com

Ledenadministratie
De laatste tijd krijgen we vaak de vraag of het daglidmaatschap al omgezet kan worden naar een volledig lidmaatschap. Dat is nu helaas nog niet het geval, daarvoor is het in de avonden nog te druk. We zijn als bestuur wel een voorstel aan het uitwerken om de lidmaatschappen te splitsen, zodat we een beter inzicht krijgen in de tennis- en de padelinteresse. Dit wordt aan de leden op de ALV van 26-2-2024 voorgesteld. We denken dat er dan wel mogelijkheden zijn om senior tennisleden toe te laten, maar zien voorlopig nog geen ruimte voor nieuwe padelleden met een volledig lidmaatschap. Op de ALV zullen we met de aanwezige leden brainstormen over een eventuele uitbreiding in de toekomst. Dus houdt de uitnodiging en de agenda voor de ALV in de gaten!

Snerttoernooi

Op zaterdag 10 februari vindt het jaarlijkse snerttoernooi plaats.  De organisatie ligt in handen van Margriet en Marjo. Je kunt je inschrijven voor tennis of padel, liefst als dubbel, en wordt dan ingedeeld in poules, waar jullie je krachten kunnen meten met andere koppels. Heb je geen partner, dan proberen wij iemand voor je te regelen. We starten om 13.00 uur met koffie en wat lekkers, en na afloop is er natuurlijk een heerlijke kop erwtensoep met toebehoren. Voor degenen die echt geen erwtensoep lusten, zorgen we dat er ook een andere soep warm is. Inschrijfgeld is € 7,50 pp.  Opgeven kan door vóór 7 februari een mail te sturen naar marjovanderwel@gmail.com.

Carnaval Toernooi
Op zondag 11 februari organiseert Sports Team Tennis een Carnaval Toernooi voor alle kinderen die spelen in Rood, Oranje, Groen en Geel.  Het toernooi vindt plaats bij Triomf en begint om 10.00 uur (9.45u aanwezig zijn) en duurt tot 12.30 uur. De leukste carnavalsoutfit wordt beloond met een prijs. Jeugdleden kunnen zich aanmelden via het emailadres dat op de flyer staat. Arthur en Sandra leiden het toernooi in goede banen.

Kalender 2024
zondag 5 en 19 januari, 2 en 16 februari
Wintercompetitie Padel
7 januari t/m 17 maart