Nieuw Ledenavond – 5 juni 2023
Beste allemaal,
Jullie zijn nog niet zo lang lid van Triomf. Om je snel thuis te laten voelen in onze vereniging organiseren we op maandag 5 juni om 20.00 uur een informatie-avond in ons clubhuis.  We informeren jullie dan door middel van een powerpoint presentatie over alle activiteiten binnen onze vereniging. Wil je graag aanwezig zijn deze avond, stuur me even een mail, zodat we kunnen inschatten hoeveel mensen we kunnen verwachten.
Marjo van der Wel, marjovanderwel@gmail.com

Scooters E-bikes en Fietsen
De laatste tijd worden er weer steeds vaker fietsen, e-bikes of scooters binnen de hekken van ons park geparkeerd. Dat is niet de bedoeling!
Fietsen, e-bikes en scooters horen niet thuis op ons park maar moeten gestald worden in de fietsenstalling buiten de hekken van ons park. Het bestuur is er zich van bewust dat er meer fietsenstalling oppervlak nodig is met onze huidige leden-aantal.
Onze verwachting is dat medio september, oktober 2023 de gemeente onze fietsenstalling oppervlakte gaat uitbreiden.

Sportdag Pius X
Woensdag 17 mei word het gezellig druk op ons park. Vanaf 8.45 uur tot 12.15 uur zijn we onderdeel van de sportdag van de Pius X. Elk half uur komt er een nieuwe groep van deze school bij ons tennis- en padelclinics volgen. Nu maar hopen voor iedereen dat het lekker weer wordt!

Slaapfeestje
Donderdag 18 mei wordt in het clubhuis een slaapfeestje georganiseerd voor onze jeugdleden t/m 13 jaar. Er vinden verschillende activiteiten in en om het clubhuis plaats. In de ochtend gaan we ook nog even tennissen!
De deelnemers zijn welkom om 19.00 uur en mogen de volgende dag om 10.00 uur weer worden opgehaald.
De kosten voor dit feestje zijn €  7,00.
Opgeven voor dit event kan door een mailtje te sturen naar: jeugdbestuur@ltctriomf.nl
met vermelding van naam, leeftijd, eventuele allergieën en speelsterkte!
Ben je ouder dan 14 en wil je graag helpen? Geef je dan ook snel op.

Ladies Night
Vrijdag 16 juni is de dag van de dames! Om 16.30 uur verwelkomen we de deelneemsters aan de padel op de club met een drankje. Zij spelen eerst de wedstrijden en gaan daarna eten, Voor de tennissers is dat precies andersom. Zij komen om 18.30 en gaan eerst genieten van heerlijke tapas. Tijdens dit hele event is er de mogelijkheid om een korte kleurenanalyse te laten doen.

Vrijwilligers
Elke vereniging draait voor de activiteiten op en om vrijwilligers. Ook op onze vereniging hebben we al veel vrijwilligers, maar kunnen we ook altijd nog nieuwe vrijwilligers gebruiken. Wij bedanken vrijwilligers graag voor hun inzet en dat doen we zeker al, maar wellicht kunnen we dat nog wel upgraden.
Wil je hierover meedenken en ook actief meedoen met het organiseren van behoud  en/of werven van nieuwe vrijwilligers?
Mail dan naar rikavanswieten@planet.nl

Clubkampioenschappen 2023
Tennis én padel liefhebbers opgelet!
De clubkampioenschappen komen er weer aan. De wedstrijden worden gespeeld van 26 juni t/m 2 juli 2023. De wedstrijden die doordeweeks plaatsvinden worden in principe vanaf 18.00 gepland.
Je kunt dit jaar aan maximaal twee categorieën deelnemen. Dit kan alleen tennis of padel zijn, maar ook tennis én padel.
We hanteren, voor zover mogelijk, een poulesysteem zodat iedereen tenminste twee wedstrijden speelt. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kan de commissie besluiten om speelsterktes/ categorieën samen te voegen. Als deelnemer kan het voorkomen dat je twee wedstrijden per dag speelt. Uiteraard proberen we dit zo goed mogelijk voor iedereen te plannen.

Toernooi specificaties
– Padel onderdelen: HD / DD / GD (leeftijdsgroepen 17+)
– Tennis onderdelen: (leeftijdsgroepen 17+)
– Inschrijfgeld is € 12,00 per persoon per onderdeel
– Ook dagleden kunnen deelnemen

PADEL – klik hier
TENNIS – klik hier
De inschrijving sluit op 18 juni 2023 om 23.59 dus zorg dat je er op tijd bij bent!

Haringparty
Tijdens de clubkampioenschappen wordt op 1 juli 2023 vanaf 16.30 uur een haringparty georganiseerd. De haringparty is bedoeld voor alle leden vanaf 18+.
Inschrijven voor de haringparty is verplicht en kan via deze link .

Met sportieve groet,
CK2023

Kalender 2023
2 april t/m 18 juni