LTC Triomf Open Toernooi 2023
Het zomerseizoen afsluiten met een hele week tennis en padel op ons mooie groene park, wie wil dat nou niet?!
Dat komt mooi uit, want ons open toernooi staat dit jaar weer op de planning van 4 tot en met 10 september!
Het open toernooi wordt voor het tweede jaar op rij mogelijk gemaakt door onze sponsoren: Veldwerk Uitzendbureau en Kruize Keukenstudio

Tennis: Voor deelname aan het tennistoernooi kun je je inschrijven bij elk gewenst niveau: tussen de 3 en 8 in de DE, DD, HE, HD en GD.
Padel: Wij organiseren een P250 padeltoernooi. Dit betekent spectaculaire wedstrijden op het A niveau! Naast de A, kun je je inschrijven bij vele andere niveaus in de DD, HD en GD.

De inschrijvingen zijn inmiddels geopend, dus schrijf je gauw in! Wacht hier niet te lang mee, want we hebben maar een beperkt aantal plekken en VOL = VOL!
Inschrijven kun je direct doen via onderstaande link:

Schrijf je hier in voor tennis!
Schrijf je hier in voor padel!

We kijken er alweer naar uit! Tot 4 september!,
Sportieve groet,
Triomf Open Commissie

Padel 2-daagse voor de jeugd
Het is zomervakantie… en dat betekent… tijd voor padel! Deze zomervakantie 2023 organiseren wij een padel 2-daagse voor de jeugd van 5 t/m 14 jaar oud. Jouw pupil is gedurende twee dagen (donderdag en vrijdag) bij ons onder de pannen. Hij/zij zal volop in actie zijn op de padelbaan, speelt allerlei spelletjes samen met onze trainers en geniet van limonade en lunch.

Wat gaan we doen?
Op donderdagochtend is de inloop om 09:30 uur. We gaan hier allereerst kennismaken met elkaar en vervolgens zullen we jouw pupil op niveau en leeftijd indelen. Samen met jouw trainer ga je vervolgens aan de slag op de padelbaan! Je zult verschillende technieken en tactieken trainen om een betere padel speler te worden.
Op vrijdagochtend, beginnen we wederom om 09:30 uur met een inloop. Op deze dag trainen we en zullen we als lunch pannenkoeken eten. In de middag is de finale en spelen we spelletjes! Je bent als ouder welkom in deze middag mee te doen!
Op zaterdag (optioneel) organiseren wij als kers op de taart een ouder & kind toernooi. Dit zit niet standaard bij de padel 2-daagse. Hiervoor dien je jezelf als team aan te melden, via deze pagina
Het ouder & kind toernooi is voor jeugdspelers vanaf 8 jaar, samen met een ouder (18+ jaar).

Locatie: LTC Triomf, Sporthoekpad 3, BergschenhoekDonderdag 17 en vrijdag 18 augustus: 09:30 – 15:00 uurDe kosten zijn €70,- per jeugdspeler all-inOuder & kind toernooi = zaterdag 19 augustus (optioneel, hier aanmelden) De kosten zijn €70,- per jeugdspeler (excl. toernooi)

Ouder-kind Toernooi 2023: zet ‘m vast in je agenda!
Op zondag 27 augustus 2023 kan je meedoen aan het LTC Triomf – Ouder & Kind Toernooi. Dit is je kans om samen met je vader, moeder, opa, oma of andere volwassene in actie te komen tegen andere enthousiaste jeugdleden!

We starten om 13:00 uur voor de categorieën oranje, groen en geel en om 15:00 uur voor de categorie rood. Natuurlijk sluiten we het toernooi af met een prijsuitreiking en iets lekkers te eten. Kosten voor deelname zijn €5,00 per koppel en je kan op de dag zelf aan de bar betalen. In verband met de planning mag één ouder zich maximaal met 1 kind inschrijven.Inschrijven kan via de website t/m 20 augustus aanstaande.

Het 55+ Toernooi 2023
Zaterdag 26 augustus zal het jaarlijkse 55+ toernooi plaats gaan vinden. Zet de datum vast in je agenda! De commissie komt binnenkort met alle informatie over dit toernooi.

Afhangen – Afhangbewaking
De afhangbewaking, geldt voor tennis en padel. Het bestuur is van plan te regelen dat er met regelmaat controle gaat plaatsvinden op spelen door niet leden en spelen onder een andere naam. Voor dat laatste geldt, mocht je een foutieve naam hebben ingevuld, dan kun je dat heel makkelijk wijzigen in het afhangsysteem.

Graag zien we ook dat niet alleen het bestuur maar ook leden zelf “misbruikers” aanspreken. Naast aanspreken vinden wij het ook van groot belang dat als een lid of leden constateren dat iemand speelt die geen lid van LTC Triomf is en of dat iemand onder een andere naam speelt, van dit feit een mail te sturen naar de secretaris (secretaris@ltctriomf.nl). Vermeld in deze mail naam, tijd en plaats.

We (het bestuur) beraden ons nog op te nemen stappen tegen overtreders.

Introductieregels
Een lid van LTC Triomf mag maximaal 3x per jaar iemand meenemen mits je vooraf voor de introducee aan de bar hebt afgerekend.
Voor junioren die geen lid zijn geldt dit uiteraard ook, maar voor hen kost op dit moment tot einde van het jaar een lidmaatschap slechts 41 euro. Dat is een aantrekkelijke mogelijkheid voor de jeugd die nog geen lid is om te kunnen tennissen of padellen op het park van LTC Triomf.

Competitie
De kampioenen van de Zomercompetitie padel zijn bekend:De vrijdagteams van Tim Aaltink (Triomf 2) en Erik van der Sluis (Triomf 5) en de zondagteams van Nik van den Berg (Triomf 2) en Sander van Hamburg (Triomf 3).
Bij deze onze felicitaties voor jullie kampioenschap.

Najaarscompetitie
De inschrijving voor de najaarscompetitie is gesloten, we doen met tennis mee met 15 teams op vrijdag, 8 teams op zaterdag en 13 teams op zondag. Met padel op vrijdag met 10 teams, zaterdag 8 teams en zondag 16 teams.

Vrijwilliger gezocht
Onze voorzitter Joost Oudshoorn is bezig met zoeken naar een digitaal toegangssysteem voor ons tennis- en padelpark. Joost zoekt iemand die hem kan helpen bij het laten aanbrengen van een digitaal toegangssysteem. Heb je interesse dan kun je dat kenbaar maken door Joost een mailtje te sturen voorzitter@ltctriomf.nl

17 augustus               Padel 2 daagse voor de Jeugd
18 augustus               Padel 2 daagse voor de Jeugd